Garantie & retouren

Bij Brewz doen we 100% ons best om je het beste thuisgebrouwen bier te leveren. Maar wanneer je toch niet tevreden bent lossen we dat netjes op. Lees hieronder de belangrijkste informatie over ons garantie en retourbeleid. Klik hier voor de complete algemene voorwaarden.

1. Ik heb iets besteld maar het is niet of niet compleet geleverd

Neem zo snel mogelijk (binnen 48 uur) contact met ons op. Wij zullen het ontbrekende/beschadigde artikel zo snel mogelijk opnieuw naar je toe sturen.

2. Er is iets mis met het product

Gaat er iets mis met het product ondanks het juist opvolgen van de instructies? Dan zorgen we kosteloos voor een nieuw product of we crediteren je bestelling voor de artikelen die niet werken. Neem contact met ons op, we lossen je probleem zo snel mogelijk op en je krijgt binnen 48 uur reactie.

3. Ik zie van mijn aankoop af 

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is en het product ongebruikt/onbeschadigd is. Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden in verband met hygiene/bederf. Per product geven we bij "Retourneren" aan of retourneren mogelijk is. Mocht je gebruik maken van je herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen € 5,- per pakket (als je voor onze retourservice kiest). Je kunt de doos ook via een eigen vervoerder terugsturen. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder (doorgaans kost dit rond de 7 euro). Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@brewz.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

4. Ik heb een andere vraag

Neem contact met ons op via e-mail of chat.

5. Ik heb een klacht

Niet tevreden? Laat het ons weten, we zoeken samen naar een goede oplossing. Ook wijzen we je op het Europese online platform voor geschilbeslechting, dat je hier online kunt invullen.