Bestellen, betalen en bezorgen

Zo werkt bestellen bij Brewz:

1. Bestellen

- In onze online winkel kun je gemakkelijk zoeken en navigeren naar je producten. We hebben ons uiterste best gedaan om de producten zo duidelijk mogelijk te omschrijven en te voorzien van foto's.

- Klik op 'Toevoegen' om een product toe te voegen aan je winkelwagen.

- Nadat je bestelling compleet is klik je op het winkelwagen icoon. Hierin staat een samenvatting van je bestelling.

- Klik op 'Ga door naar afrekenen' kun je naar de afrekenmodule gaan.

- Je komt in een bestelscherm waarin je je gegevens invult om de bestelling af te ronden.

2. Betalen

- Je kunt bij ons betalen via iDeal. Klik op 'iDeal', kies je bank en klik op 'Afrekenen'. Wij maken gebruik van Mollie als payment provider.

- Wanneer je niet het bedrag vooruit wenst te betalen, kun je ook gebruik maken van verzending onder rembours (betalen aan de postbode). Dit kunnen we (nog) niet online aanbieden, maar dit regelen we graag voor je. Neem contact op met de klantenservice. Er zijn extra verzendkosten verbonden aan een rembourszending en de bezorgdag kunnen we helaas niet vooraf met je afspreken.

3. Bezorgen

- Kies de door jou gewenste bezorgdag. Indien je wenst kun je de bestelling ook laten afleveren bij een parcel shop. We hanteren de volgende tarieven:

Totaalbedrag bestelling Verzendkosten
lager dan € 5,- € 7,95
tussen € 5,- en € 30,- € 5,95
vanaf € 30,- gratis